Radi by sme sa s vami podelili o to, že Zemito bolo partnerom na slávnostnom galavečeri Superbloger 2019, pri ktorom sa verejnosť i samotní blogeri dozvedeli, kto z nich má v rámci svojho pôsobenia najlepší web, sociálne siete i obsah. Galavečer sa uskutočnil 30.januára 2020 v Starej Tržnici a niesol sa v štýle Hollywood Glam.
Naša pani vedúca /rozumej naša šéfka/ Jana Kutlíková, ktorá má v e-commerce bohaté skúsenosti, mala tú česť hodnotiť kategóriu Lifestyle. "Som veľmi rada, že Zemito mohlo byť súčasťou takéhoto projektu. Svet influencerov považujeme za kľúčový v rámci nášho marketingového mixu a vážime si každého jedného, ktorý prostredníctvom svojho feedu ďalej šíri posoltvo udržateľného spôsobu života".
Zo siedmych oceňovaných kategórií sme ako partneri mali česť byť súčasťou poroty v kategórií „lifestyle“, ktorá vyberala tých najlepších z najlepších. A oceňovanie v tejto kategórií dopadlo aj vďaka nášmu hlasu takto:
Web: Break the Rules
Sociálne siete: Lucididit
Obsah: Viktoria Janov
Cena poroty: Mikoland
Absolútny víťaz: Tvoriť a ľúbiť
Večer oceňovania tých najlepších blogerov sa niesol vo veľmi príjemnej a noblesnej atmosfére a to aj vďaka sprievodným aktivitám partnerov. Väčšinu z nich tvorili fotoinštalácie.
Naša vízia pri vymýšľaní fotoinštalácie bola jednoznačná – priniesť medzi luxus a zábavu aj kúsok edukácie, nekonvenčnosti a inšpirácie.
Rozhodli sme sa, že vytvoríme na podujatí v štýle „Holywood Glam“ miesto s názvom „Trashwood“. „Trashwood“ symbolizuje miesto, ktoré vytvárame každý mesiac. Vytvárame ho našimi odpadkami. V priemere každý z nás vyprodukuje na Slovensku počas jedného mesiaca až 36kg komunálneho odpadu. Je na každom z nás, aký veľký „trashwood“ vytvárame u seba doma, ale nikdy nie je neskoro začať s jeho zmenšovaním, i keď pomalými a malými krokmi, ale isto.
Tento odkaz sme stvárnili vysypanými odpadkami na trávnatom koberci, do ktorého si mali blogeri ľahnúť v ich večernej róbe. Týmto kontrastom sme sa snažili zvýrazniť fakt, že každého bez rozdielov sa nás problém odpadov týka, či sme oblečení v luxusnej róbe alebo sme v teplákoch doma na gauči.
Fotoinštaláciu sme vytvárali v čo najväčšej miere v štýle „zero- waste“. Koberec a iné potrebné príslušenstvo sme si prenajali, tabuľky na fotenie sme vytlačili na kartón a odpadky sa poctivo zbierali a umývali celý mesiac od priateľov, kolegov a známych.
Cieľom fotoinštalácie bolo, aby sa blogeri odfotili, zdieľali náš odkaz a inšpirovali svojich followerov k tomu, že aj malými krokmi sa dajú robiť veľké zmeny. Posúďte sami, ako sa im to podarilo stvárniť: